2016. augusztus 12., péntek

Mit kell tanulni 2016/2017-ben?

Kb egy hónapja kezdtem el tanulni a tryFruit Kóder Akadéminánál, mert ahogy régen, most is érdekel a webfejlesztés, de valahogy sosem akartam eleggé. Mindig csak piszkálta a fantáziám, és vágytam rá. De eljött a cselekvés ideje. 

Komoly fejtörést okozott, hogy mit kezdjek tanulni. Nehezen fogok bele valamibe értelmetlenül, kell egy igazi cél vagy projekt. Most, hogy az elhatározás is megérett, és van egy barátom, akinek kell weboldal, minden adott. Így találam meg a tryFruit akadémiát, és kipróbáltam az ingyenes leckét. Jónéhány online kurzuson túl vagyok, de egyik se volt magyar nyelvű, és örülök, hogy minőségi, hasznos tudást nyújtó céget találtam, így hamar előfizettem náluk. HTML, CSS, Bootstrap-en már túl vagyok, most kezdődött a JavaScript. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.

És itt jön az, amiért e bejegyzés készült. Az első JS leckében van egy videó. A készítőjénél találtam egy másikat, ami nagyon tetszik, és önigazolást is nyerek benne, hogy jó irányba tartok. Íme:


Szerintem nagyon jó, nézze meg mindenki, aki hasonó cipőben jár velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése