2015. október 8., csütörtök

Komfort zóna

Biztos sok olvasó hallotta már legalább egyszer, hogy "Lépj ki a komfort zónádból!". Ha hallottad már, az nem jelent túl jót. Ha sokszor hallottad, akkor kifejezetten elgondolkodtató, hogy talán igazuk lehet. 

Olyan embereknek mondják ezt, akik szemmel láthatóan szeretik a megszokott életüket élni, és nem kívánnak azon változtatni. Emiatt sok dologról maradnak le, sok dolgot nem próbálnak ki életük során, így sosem tudják meg, mennyi mindenben lelhetnek még örömöt, és a személyiségük sem lesz olyan fejlett és sokoldalú, mint amilyen lehetne.

Kis angol tudással (de zótárat is lehet nyugodtan használni, megéri) most megnézheted, hogy mekkora a komfort zónád itt: whatismycomfortzone.com

Nekem átlagosan 58%, ami 3 területből átlagolódik:

  • 71.7 % szakmai (professional)
  • 25.3% adrenalin (adrenaline)
  • 76.9% életmód (lifestyle)
Az adrenalin erősen lehúzta, mert nagyon sok kérdés kapcsolódik a repüléshez vagy szabadeséshez, amik nem vonzanak. Így alulmaradtam a globális statisztikai átlagon ami 66%. Viszont kiderült, hogy átlagosan sokkal alacsonyabb az embereknek az adrenalin komfort zónájuk, ami szerintem érthető, mert az életét ösztönösen nem szereti kockáztatni a legtöbb ember. 

Szakmai oldalon megtettem már sok mindent életem során. Volt olyan időszak, amikor ez garantáltam 90% felett volt.

Mindközül a legfontosabb szeirntem az életmód. Amikor hülyén néznek Rád, mert egyedül mész moziba, holott 1000-szer jobb döntés, mint nem elmenni. És még mennyi minden van odaát.. Magam is kísérletezem több mindennel, több-kevesebb sikerrel.

Tehát, nem állok rosszul. Ráadásul átlagosan 34 éves korig érig el az emberek a komfortzónájuk csúcsát, innentől már csökkenő trend látható, de ez nincs kőbe vésve. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése