2015. szeptember 21., hétfő

Mercurial projekt konvertálása Git alá

Korábbi problémám miatt azonnal felmerült a kérdés, hogy mibe kerülne a Mercurial repoimat Git alá konvertálni. Pofon egyszerű szerencsére. Dummy projektben írom le, de már teszteltem komolyabb projektekkel is.

3mp-es nyomozás után találtam az Ubuntu tárolóban a hg-fast-export nevű csomagot.

A hg-fast-export csomag telepítése.
 sudo apt-get install hg-fast-export  

Én a home könyvtáramból kiindulva kezdtem a munkát a hg/ és git/ könyvtárakban. Először készítettem egy dummy hg projektet, amihez 1 fájlt adok, egyszeri módosítással. A végén megnézem, hogy látszik-e minden lépés a logban, hiszen azt is át kell majd menteni.


Most, hogy van egy új projektem forráskóddal, jöhet az igazi munka.
Minimalizálva, a következő parancsok fognak lefutni:

  mkdir ~/git/dummy-git-repo && cd ~/git/dummy-git-repo/
  git init
  
  # Ez a két parancs tulajdonképpen az egésznek a lényege
  # Hg repo import
  hg-fast-export -r ~/hg/dummy-hg/ dummy-git
  git checkout HEAD
  # Import után klónozni kell a repo-t, és kész is
  cd ../
  git clone dummy-git-repo/ dummy-git
  cd dummy-git && git log





































Have a nice day!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése